sábado, 26 de enero de 2008

Savassona bloc i corda a sac!!!!!



Ei hola bous!!!!la setmana pasada vaig estar a savassona provant L'ESPERO DEL SACRIFICI 7c/+. Era dimarts i vaig anar amb en toni a provarla. Alla ens vem trobar en Ferran, kiko and company... La vaig montar com vaig poder i l'hi vaig fotre uns pegues en top. Vem marxar i com que l'hi vaig veure color la vaig deixar montada. El divendres al mati vaig escalfar una mica i amb vaig fer amb la via....jejeejeje La resta del dia vem aprofitar per tirar 4 fotos. Foto: EN KELI I EN GURI BLOCAN!!!!

1 comentario:

kiku dijo...

Que pasa bou, venvingut al club.Som uns malats de tibar ,ara estem vivin una temporada fanatica a savassona.Ultimament la gent s'esta animant molt a tibar fort per sava i la veritat es que val la pena, encara que ens quedem pulits de yemas. L'espero del Sacrifici es un viote d'aquells que reuneixen tots els requisits , no es fisic pero mentalment et fa treballar diferent per mi va ser molt especial i a part no te gaires repeticions en comparacio a altre vies.Bueno felicitats pel blog i !A MUERTE SEMPRE!