lunes, 3 de marzo de 2008

corones

hola bous!!! Ja hi tornem a ser...despres de uns dies de plafo, per causes laborals i de mal temps. Ahir diumenge vem anar a corones!!! cuan vem arribar el sactor despres de la pujadeta de 20 min, amb una calor de plena primavera vem anar per escalfar una mica. Rapidament l'sput i jo vem anar a muntar la via que ja teniam en ment. NEOFATXES GLOBALS un 7b dur pero molt recumenable. En el 3 pegue que l'hi vaig fotre caic a 1 chapa de la role, despres de fer els tres pasos durs de regletes anant a buscar el canto bo que et deixa respirar per acavar de arribar a la role. l'sput l'hi fot 2 pegues pero avui no es el seu dia i cau avans de arribar a les regletes. I la resta de la gent es barallent amb un 7a que tampoc els hi surt. Pasem bon dia entre amics i despres de tant dies sense tocar roca les sensasions son bones, Tornerem haviat. Ah tenim el video

4 comentarios:

kiku dijo...

Pensaba que estaves inactiu,tans dies sense noticies,aixo no pot ser,sempre hi ha alguna cosa per explicar. Aquest video s'ha de veure!!!! Encara no he anat mai a corones,per comentaris de gent que diu que la roca esta desconposta,pero em sembla que el millor sera comprovar-ho jo mateix.Ja deus estar apunt d'obrir el bar no? Vinga makina ens veiem.

Mikel dijo...

corones es de puta madre bicho, buena roca y buenas vias. no tanto como calders, jejej

invertit dijo...

Ei, hola bous... la veritat es que estic una mica liat amb l'ho del bar, i no tinc gaire temps de anar a tocar roca. Estem apunt de obrir el bar. Deseguida que tingui el video ja el prnjare.
Corenes es de puta mare i la roca no esta tan descumposta com dien.(es mes compacte que a calders) Si vols algun mati que amb pugui escapar et dic algu i anem a treure el cap,i t'ensenyo un amica el sector. Ens veiem, salut i a tibar-l'hi!!!

Ferran Guerrero dijo...

Bicho aqui tienes el telefono del camping de Targasonne. +33 (0)4 68 30 03 84

Un saludo makina