viernes, 8 de febrero de 2008

Tardes primaverals a SAVASSONA

Ei, hola bous!!
Savassona continua atreien a molts escaladors.
Aquesta setmana, aprofitant el bon temps que esta fent, em passat alguna tarda per sava.



I com ja acustuma sen habitual al arribar al parking, em trobat algun cotxe...Avui ha set com si tots els escaladors de la comarca ens haguesim posat d'acord, Ferran, kiko,furri, popi, etc... Nomes arribar m'he dirigit a la paret del sacrifisi, i alla estaven tots!!! Cada un provant alguna via diferent. En ferran i en furri, provant l' entrada directa del Talisma 8b. si l'entrada normal del talisma es dura, aquesta TELA!!!En kiko i jo, barallant-nos amb el Talisma, En Popi un tros mes amunt foten-l'hi a la seva via L'eix del mal 8a/a+. I en page amb en murfu a l'esparo del sacrifisi 7c/c+. Despres per acavar un parell o tres de blocs mes, la xerradeta i cap a casa a possar-nos cremeta als dits.

Fotos: Arcajant a fondo al dau petit
En Popi (equipador de la via) En el llarg i dur flanqueix de L'eix del mal 8a/a+

4 comentarios:

Ferran Guerrero dijo...

Ets un tros de motivat, ahir ho vaig passar molt be amb la companyia de tots, ja veuras que amb el nou meytode et xunques el Talisma.

aquesta tarde mes...

kiku dijo...

Veig molt fanatisme en aquest blog eh? .Mola molt tio.Algun dia estarem a l'alçada de tots aquets maquines bou. Tranquilitat i bones tibades.

kiku dijo...

Que pasa makina! Dema pujeu a saleretes o que ? Digues algu o si no anire a savassona a tibar vale? i si vols trucar-me 696749414. Vinga ens veiem

kiku dijo...

Avui he estat a montgrony , la freixa i mal pas ,dema la vena sera molt dur per mi,segurament acabo a sava i m'acabo de fondre.Si canvies de plans ja ho saps.De totes maneres pasa'm el teu movil per trucar-te si canvio d'opinio.Ens veiem.